İçeriğe git

Profil Resmi

34 Dz 9310 Zincirlikuyu


  • Cevap eklemek için çevrim içi olmalısınız
Bu başlığa 9 cevap yazılmış

#1 mert0

mert0
  • Onay Bekleyenler
  • 981 Mesaj
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 211Hp GTI DSG
  • Ad Soyad: Mert Fırat

Tarih : 7 Ekim, 2012 - 21:57

bi kız arkadasım gormus telefon actı mert snı gordum bnı gormedınmı dedı aglayarak sattım dedım ahahaha :D genc bı arkadsımız kullanıomus belkı forumumuza gelır :D
  • 0

#2 berkay

berkay
  • Forum Yetkilisi
  • 4.633 Mesaj
  • Yaş: 24
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: Diğer
  • Ad Soyad: Berkay Muradoğlu
  • LAZ

Tarih : 7 Ekim, 2012 - 21:58

arkadaşımız baya geziyo herhalde ben geçen aa yeni mert dedim :D levent civarıydı yine :D
  • 0

#3 mert0

mert0
  • Onay Bekleyenler
  • 981 Mesaj
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 211Hp GTI DSG
  • Ad Soyad: Mert Fırat

Tarih : 7 Ekim, 2012 - 22:07

arkadaşımız baya geziyo herhalde ben geçen aa yeni mert dedim :D levent civarıydı yine :D


gordu mu laa :D
  • 0

#4 berkay

berkay
  • Forum Yetkilisi
  • 4.633 Mesaj
  • Yaş: 24
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: Diğer
  • Ad Soyad: Berkay Muradoğlu
  • LAZ

Tarih : 7 Ekim, 2012 - 22:32

gordu mu laa :D


Sarjim yoktu haber veremedim :D rastladik bin:)
  • 1

#5 Misafir_letsGOlf_*

Misafir_letsGOlf_*
  • Misafirler

Tarih : 9 Ekim, 2012 - 18:19

Araba Mert teyken bu kadar çok görünmüyordu =)
  • 1

#6 Enes Salih

Enes Salih
  • Yeni Üyeler
  • 1 Mesaj
  • Araç: 1.6 102Hp Trend.

Tarih : 8 Eylül, 2014 - 10:15

bi kız arkadasım gormus telefon actı mert snı gordum bnı gormedınmı dedı aglayarak sattım dedım ahahaha http://www.golf6.com...IR#/biggrin.png genc bı arkadsımız kullanıomus belkı forumumuza gelır http://www.golf6.com...IR#/biggrin.png

Mert abi, senden abim satın almıştı, abim böyle forumlarla işi olmaz, evet gereğinden fazla kullanıyordu arabayı bi ara balatalar yandı yaptırmıştı, yalnız evlenme sürecinden dolayı arabayı geri sahibine sattım demişti, belki başkasına sanmıştır tam olarak bilmiyorum, ama araba tam bir canavar ^^ hatta "Gelin" adını vermiştik. :D he bu arada en çok Metrocityde göre bilirdiniz, abim orda çalışıyor, neyse iyo günler. Eğer birazdaha konusabilirsek konuyu açabiliriz :Dd

Bu mesaj eerdem tarafından düzeltildi. Tarih: 8 Eylül, 2014 - 11:25

  • 1

#7 karaguney

karaguney
  • Asil Üye
  • 602 Mesaj
  • Yaş: 18
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 122Hp High.
  • Ad Soyad: Hasan Karaguney

Tarih : 12 Eylül, 2014 - 09:46

Mert abi, senden abim satın almıştı, abim böyle forumlarla işi olmaz, evet gereğinden fazla kullanıyordu arabayı bi ara balatalar yandı yaptırmıştı, yalnız evlenme sürecinden dolayı arabayı geri sahibine sattım demişti, belki başkasına sanmıştır tam olarak bilmiyorum, ama araba tam bir canavar ^^ hatta "Gelin" adını vermiştik. :D he bu arada en çok Metrocityde göre bilirdiniz, abim orda çalışıyor, neyse iyo günler. Eğer birazdaha konusabilirsek konuyu açabiliriz :Dd

Metrocity Essporto da üyeligim var bir aralar ne zaman gitsem görüyodum arabayı bir ara yan yana park ettik . :) Şu sıralar gözükmüyordu . :) Satmışsınız .


  • 0

#8 mert0

mert0
  • Onay Bekleyenler
  • 981 Mesaj
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 211Hp GTI DSG
  • Ad Soyad: Mert Fırat

Tarih : 13 Eylül, 2014 - 12:37

Mert abi, senden abim satın almıştı, abim böyle forumlarla işi olmaz, evet gereğinden fazla kullanıyordu arabayı bi ara balatalar yandı yaptırmıştı, yalnız evlenme sürecinden dolayı arabayı geri sahibine sattım demişti, belki başkasına sanmıştır tam olarak bilmiyorum, ama araba tam bir canavar ^^ hatta "Gelin" adını vermiştik. :D he bu arada en çok Metrocityde göre bilirdiniz, abim orda çalışıyor, neyse iyo günler. Eğer birazdaha konusabilirsek konuyu açabiliriz :Dd

 

emegıım coktur ıyı aractı satmak ıstemedık ama ıste yenı sahıplerıne kazasız belasız surusler ıns :D


  • 0

#9 worlds

worlds
  • VIP
  • 1.431 Mesaj
  • Yaş: 35
  • Nereden: istanbul tarabya
  • Araç: Diğer
  • Ad Soyad: fikret coşkun

Tarih : 28 Ocak, 2016 - 18:53

Bu arac yasiyomu hala. 15 kere el degistirdi heralde :)
  • 0

#10 bayramsimsek

bayramsimsek
  • VIP
  • 1.190 Mesaj
  • Yaş: 32
  • Nereden: istanbul
  • Araç: Diğer
  • Ad Soyad: bayram şimşek

Tarih : 9 Ağustos, 2016 - 17:22

Bu arac yasiyomu hala. 15 kere el degistirdi heralde :)

Ruhunun gezdiği söyleniyor :)


  • 0