İçeriğe git

Profil Resmi

Arkadaşlar Yeni Araç Alicam Acil Bilgi İhtiyacim Var

golf 7 1.4 tsi

  • Cevap eklemek için çevrim içi olmalısınız
Bu başlığa 2 cevap yazılmış

#1 Ahmet Aktaş

Ahmet Aktaş
  • Yeni Üyeler
  • 0 Mesaj

Tarih : 5 Ocak, 2017 - 20:44

Meraba. Hayırlı forumlar öncelikle. Golf 4 kullanıcı idim. Aracımı sattım suan golf 7 alıcam bu hafta içinde. Ama fiyat bilgisini foruma sorup değerli bilgilerinizden faydalanmak istedim. Şimdi şöyle araç 2013 model 1.4 TSI DSG HİNGLİNE...
Fiyat: 76 Bin Tl istediler. Aracı begendim. Araç 55 Binde. Kaza boya hata yok araçta. Fiyat sizce iyimidir. Bide bişiler dediler bu araçtan 4 tane var falan neden dolayı böyle bişi dediler bilmem. Detayını sormadım araç beyaz bu arada. Önlerde led var ama arka stoplar comforline stop farlarıyla aynı. Sizce fiyatı ucukmu yoksa alınırmı. Araç temizlik bakımından cok temiz. Yardımcı olursanız cok sevinirim yarın alıcam ona göre verceniz bilgi doğrultusunda hareket edicem. Cam tavan mevcut araçta...


  • 0

#2 Tamer06

Tamer06
  • Asil Üye
  • 34 Mesaj
  • Nereden: Angara
  • Araç: TDI 90Hp Trend.
  • Ad Soyad: Tamer
  • Çılgın Detaycı

Tarih : 8 Ocak, 2017 - 21:31

Hocam piyasasını tam bilmiyorum ama sahibinden kriterleri seçip eşdeğer araçlara bakın. Alacağınız aracın herşeyini öğrenmeye çalışın. Bence uzun süre binecekseniz 1.000 lira fazla olsun temiz olsun çok problem değil zaten her ay araçlar üzerine 3-5 koyuyor. ;)


Bu mesaj Tamer06 tarafından düzeltildi. Tarih: 8 Ocak, 2017 - 21:31

  • 0

#3 YVZ15

YVZ15
  • Asil Üye
  • 717 Mesaj
  • Yaş: 35
  • Nereden: Burdur
  • Araç: TDI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Yavuz

Tarih : 9 Ocak, 2017 - 08:09

fiat normal


  • 0