İçeriğe git

Profil Resmi

İstanbul Buluşma Yapalım

buluşma

  • Cevap eklemek için çevrim içi olmalısınız
Bu başlığa 269 cevap yazılmış

#1 metin

metin
  • Moderatör
  • 6.385 Mesaj
  • Yaş: 43
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Metin Kar
  • Ünyeli...

Tarih : 16 Ekim, 2015 - 18:07

Arkadaşlar merhaba...

Havalar fazla soğumadan mangal buluşması yapsak ne dersiniz...
  • 1

#2 Hakan101

Hakan101

    Hustler

  • VIP
  • 573 Mesaj
  • Yaş: 27
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: Diğer
  • Ad Soyad: Hakan

Tarih : 16 Ekim, 2015 - 20:14

Valla bana uyar ama 25inden once yapin yokum ben 1 sene
  • 0

#3 kty94kty

kty94kty
  • Forum Yetkilisi
  • 1.701 Mesaj
  • Yaş: 22
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 140 Hp High. DSG
  • Ad Soyad: Kutay ECEVİT

Tarih : 16 Ekim, 2015 - 20:37

Metin abi geçenki gibi yapalım :D Geçen öyle böyle sormadan listeyi yaptık iyi oldu :D Yine listeyi başlatalım gelen gelsin :D


  • 0

#4 metin

metin
  • Moderatör
  • 6.385 Mesaj
  • Yaş: 43
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Metin Kar
  • Ünyeli...

Tarih : 16 Ekim, 2015 - 21:26

Valla bana uyar ama 25inden once yapin yokum ben 1 sene


25 önce 18 var bir haftada bu işin olması çok zor genelde 1 aylık süreç oluyor kim nerede bilemiyoruz...

Metin abi geçenki gibi yapalım :D Geçen öyle böyle sormadan listeyi yaptık iyi oldu :D Yine listeyi başlatalım gelen gelsin :D


Mekanı sonra açıklarız ama ne zaman yapabiliriz tarihleri belirleyip seçelim...
  • 0

#5 Hakan101

Hakan101

    Hustler

  • VIP
  • 573 Mesaj
  • Yaş: 27
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: Diğer
  • Ad Soyad: Hakan

Tarih : 16 Ekim, 2015 - 22:28

[quote name="metin" post="198544" timestamp="1445023565"]

25 önce 18 var bir haftada bu işin olması çok zor genelde 1 aylık süreç oluyor kim nerede bilemiyoruz...

Karsiya gelimde bi kebap ismarla abi
  • 0

#6 metin

metin
  • Moderatör
  • 6.385 Mesaj
  • Yaş: 43
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Metin Kar
  • Ünyeli...

Tarih : 16 Ekim, 2015 - 22:44

[quote name="Hakan101" post="198550" timestamp="1445027337"]

[quote name="metin" post="198544" timestamp="1445023565"]

25 önce 18 var bir haftada bu işin olması çok zor genelde 1 aylık süreç oluyor kim nerede bilemiyoruz...

Karsiya gelimde bi kebap ismarla abi[/quote]

Ne zaman istersen gel:)
  • 0

#7 erkinerdem

erkinerdem
  • Asil Üye
  • 79 Mesaj
  • Yaş: 28
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 122Hp Comfort.DSG
  • Ad Soyad: Erkin erdem

Tarih : 18 Ekim, 2015 - 13:54

25 i için olursa bende katılmak isterim Metin abinin aracı merak ediyorum : ))


  • 0

#8 mertesref

mertesref
  • Asil Üye
  • 259 Mesaj
  • Yaş: 39
  • Nereden: ISTANBUL
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: MERT EŞREF

Tarih : 18 Ekim, 2015 - 17:10

Yapalim valla bir bulusma; iyi gider.
  • 0

#9 kty94kty

kty94kty
  • Forum Yetkilisi
  • 1.701 Mesaj
  • Yaş: 22
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 140 Hp High. DSG
  • Ad Soyad: Kutay ECEVİT

Tarih : 18 Ekim, 2015 - 19:12

Tamam beyler vag com listeside yapalım :D :D O zaman bana çok iş düşüyor :D


  • 0

#10 SinanAdali

SinanAdali
  • Asil Üye
  • 11 Mesaj
  • Yaş: 28
  • Nereden: İstanbul / Zeytinburnu
  • Araç: TSI 122Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Sinan ADALI

Tarih : 19 Ekim, 2015 - 07:58

Cumartesi günü şans eseri MerterMC'ten geçtim baya bi golf-polo vw grubu araçlar vardı. Ufak bi bulusma vardı sanırım ? orda olan varmıydı. Hatta ben geçerken budamı bizimkilerden diye baya bi bakmıslardı :)


  • 0

#11 mertesref

mertesref
  • Asil Üye
  • 259 Mesaj
  • Yaş: 39
  • Nereden: ISTANBUL
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: MERT EŞREF

Tarih : 19 Ekim, 2015 - 13:48

Ortak bir yer olsun her iki yaka da rahat gelsin. Son bulusma Anadolu'daydi.

Bu mesaj mertesref tarafından düzeltildi. Tarih: 19 Ekim, 2015 - 13:48

  • 0

#12 erkinerdem

erkinerdem
  • Asil Üye
  • 79 Mesaj
  • Yaş: 28
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 122Hp Comfort.DSG
  • Ad Soyad: Erkin erdem

Tarih : 19 Ekim, 2015 - 13:57

Tamam beyler vag com listeside yapalım :D :D O zaman bana çok iş düşüyor :D

 1.sıradan yaz beni:))))) 

 

Ortak biryer iyi olur fakat avrupada (bende avrupa yakasındayım) çok fazla gidilecek biryer yok piknik için ortak noktada sanırım


  • 0

#13 vedaaat

vedaaat
  • Asil Üye
  • 217 Mesaj
  • Yaş: 32
  • Nereden: istanbul
  • Araç: TDI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: vedat orak

Tarih : 19 Ekim, 2015 - 14:10

İnş bu sefer bende katılcam :D 


  • 0

#14 GOLF7/34

GOLF7/34
  • Yeni Üyeler
  • 1 Mesaj
  • Yaş: 21
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 150 Hp High. DSG
  • Ad Soyad: Kırhan Şentürk

Tarih : 20 Ekim, 2015 - 13:35

Beyler Cumartesi günü istanbul florya da buluşuyoruz konu başlığı açamadığım için yazamadım malasef şu an 13 araç yer fiyat belli katılmak istiyenler mesaj atarsa anlatırım


  • 0

#15 erkinerdem

erkinerdem
  • Asil Üye
  • 79 Mesaj
  • Yaş: 28
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 122Hp Comfort.DSG
  • Ad Soyad: Erkin erdem

Tarih : 20 Ekim, 2015 - 16:28

Beyler Cumartesi günü istanbul florya da buluşuyoruz konu başlığı açamadığım için yazamadım malasef şu an 13 araç yer fiyat belli katılmak istiyenler mesaj atarsa anlatırım

Bu farklı bir buluşma sanırım doğrumudur ?


  • 0

#16 SinanAdali

SinanAdali
  • Asil Üye
  • 11 Mesaj
  • Yaş: 28
  • Nereden: İstanbul / Zeytinburnu
  • Araç: TSI 122Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Sinan ADALI

Tarih : 20 Ekim, 2015 - 18:25

Beyler Cumartesi günü istanbul florya da buluşuyoruz konu başlığı açamadığım için yazamadım malasef şu an 13 araç yer fiyat belli katılmak istiyenler mesaj atarsa anlatırım

nerde saat kaçta şeklinde yazsaydın herkesin haberi olsaydı daha iyi olurdu. Böyle gizli kapaklı gibi. İlk mesajda buluşma mesajı olmuş.


  • 0

#17 bekir_dogan1986

bekir_dogan1986
  • Asil Üye
  • 17 Mesaj
  • Yaş: 30
  • Nereden: alibeykoy eyup ist.
  • Araç: 1.6 102Hp Trend.
  • Ad Soyad: bekir dogan

Tarih : 21 Ekim, 2015 - 17:20

Arkadaslar bulusma pazar gunu olursa bizde gelelim.yeni uye olarak katilmak istiyorum.
  • 0

#18 erkinerdem

erkinerdem
  • Asil Üye
  • 79 Mesaj
  • Yaş: 28
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 122Hp Comfort.DSG
  • Ad Soyad: Erkin erdem

Tarih : 24 Ekim, 2015 - 09:50

Forum ölmüş birileri ortaya birsey atiyor cevap verecek gorevli yok
  • 1

#19 metin

metin
  • Moderatör
  • 6.385 Mesaj
  • Yaş: 43
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: Metin Kar
  • Ünyeli...

Tarih : 25 Ekim, 2015 - 17:47

Aynen kimse yok... Ben çekiyorum... Başlık bana iptal...

8 kasımda belgratta polocuların mangal buluşması var davet ettiler gideceğim...
  • 0

#20 kty94kty

kty94kty
  • Forum Yetkilisi
  • 1.701 Mesaj
  • Yaş: 22
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 140 Hp High. DSG
  • Ad Soyad: Kutay ECEVİT

Tarih : 25 Ekim, 2015 - 20:59

Buluşma konusunda çok pasifiz.


  • 0

#21 34mre1907

34mre1907
  • Moderatör
  • 203 Mesaj
  • Yaş: 34
  • Nereden: İSTANBUL/MALTEPE
  • Araç: TSI 255Hp R
  • Ad Soyad: EMRE KADİR

Tarih : 27 Ekim, 2015 - 08:50

Buluşma konusunda çok pasifiz.

 

Bence pasif bile değiliz. Genelde insanlar arabasının resmini koyup yada lazım oldukça birşey sorup çekiliyorlar. Zaten hep aynı isimler cevap veriyor. Bir önceki buluşmada denmişti Avrupa yakası olsun diye ben kabulum ama bakalım ne olacak. Bu arada karşıya gelirsem kutay seni görmek isterim danışacağım birkaç soru var. ;)


  • 0

#22 kty94kty

kty94kty
  • Forum Yetkilisi
  • 1.701 Mesaj
  • Yaş: 22
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 140 Hp High. DSG
  • Ad Soyad: Kutay ECEVİT

Tarih : 27 Ekim, 2015 - 09:48

Abi sen gel buyur buluşmayı beklersek konuşamayız :D
  • 0

#23 34mre1907

34mre1907
  • Moderatör
  • 203 Mesaj
  • Yaş: 34
  • Nereden: İSTANBUL/MALTEPE
  • Araç: TSI 255Hp R
  • Ad Soyad: EMRE KADİR

Tarih : 27 Ekim, 2015 - 12:48

Abi sen gel buyur buluşmayı beklersek konuşamayız :D

Eyvallah Kutay gelirsem mutlaka haber veririm buluşma olmasada mutlaka uğrayacağım. Cennet mah. sana yakın mı?


  • 0

#24 kty94kty

kty94kty
  • Forum Yetkilisi
  • 1.701 Mesaj
  • Yaş: 22
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: TSI 140 Hp High. DSG
  • Ad Soyad: Kutay ECEVİT

Tarih : 27 Ekim, 2015 - 16:40

25km :D
Gelirim ama senşn için problem olmaz. Neyle ilgili abi konuşucağımız şey :)
  • 0

#25 34mre1907

34mre1907
  • Moderatör
  • 203 Mesaj
  • Yaş: 34
  • Nereden: İSTANBUL/MALTEPE
  • Araç: TSI 255Hp R
  • Ad Soyad: EMRE KADİR

Tarih : 2 Kasım, 2015 - 10:30

25km :D
Gelirim ama senşn için problem olmaz. Neyle ilgili abi konuşucağımız şey :)

 

Orası da mı uzak :D ASlında sana led ampul ile ilgili birşeyler danışacaktım telefondan sorayım bari bana özelden telefonu atar mısın?


  • 0

#26 mertesref

mertesref
  • Asil Üye
  • 259 Mesaj
  • Yaş: 39
  • Nereden: ISTANBUL
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: MERT EŞREF

Tarih : 8 Kasım, 2015 - 00:45

Ee bulusma?
  • 0

#27 bekir_dogan1986

bekir_dogan1986
  • Asil Üye
  • 17 Mesaj
  • Yaş: 30
  • Nereden: alibeykoy eyup ist.
  • Araç: 1.6 102Hp Trend.
  • Ad Soyad: bekir dogan

Tarih : 26 Kasım, 2015 - 14:38

buluşma yalan oluyor heralde.

daha önceki buluşma nasıl oldu da yapıldı merak ettim.


  • 0

#28 mertesref

mertesref
  • Asil Üye
  • 259 Mesaj
  • Yaş: 39
  • Nereden: ISTANBUL
  • Araç: 1.2 TSI 105Hp Comfort.
  • Ad Soyad: MERT EŞREF

Tarih : 7 Aralık, 2015 - 00:09

Yil bitti
  • 0

#29 MrCebLn

MrCebLn
  • Asil Üye
  • 373 Mesaj
  • Yaş: 27
  • Nereden: Kartal İstanbul
  • Araç: Mk5
  • Ad Soyad: Muhammed Sevgi

Tarih : 12 Aralık, 2015 - 20:56

Gelecekler yazarsa kabataslak sayı çıksın
  • 0

#30 EmirKalafatoglu

EmirKalafatoglu
  • Asil Üye
  • 46 Mesaj
  • Yaş: 20
  • Nereden: İstanbul
  • Araç: Mk4
  • Ad Soyad: Emir Kalafatoğlu
  • 34AY0716

Tarih : 13 Aralık, 2015 - 20:14

Gün ve mekan uyarsa ben gelirim
  • 0





buluşma etiketlerine sahip diğer başlıklar